divendres, 9 de juliol del 2010

sobre texans ultrarepublicans nascuts a oklahoma

El Chuck Norris, que viu a Texas però va néixer a Oklahoma (en un poble fronterer amb Texas), es va declarar independentista. Vaig sentir una entrevista amb el Follonero, que viatjava aquest agost per Texas a intentar parlar amb l'"actor" (per dir-li d'alguna manera), perquè estarà de gira de mítings electorals... però crec que em faria massa por passar per allà...

http://exitoina.com/chuck-norris-quiere-ser-presidente-de-texas/

Igualment, jo sóc del Jack Bauer. Si el Jack digués que un estat ha de ser independent,  a veure qui és el guapo (o suïcida) que li diu que no. I és que un dels molts fets d'ell és: "Jack Bauer makes Chuck Norris cry". Sóc tan freak, que potser em faig una samarreta amb aquest eslogan.

3 comentaris:

M.Dolors ha dit...

ei! si et fas aquesta samarreta jo també en vull una!!!
Jack Bauer rules!!!
;-)

Laura ha dit...

Hahaha! Ja t'ensenyaré el disseny quan el tingui... perquè va de veritat!

angelsmat ha dit...

Ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
es que no el suporto. No puc amb ell.